films die werken


Een verhaal, merk of product de wereld in helpen kan tegenwoordig niet meer zonder bewegend beeld.

Ieder project is anders, maar de middelen die wij uit een draaidag kunnen halen blijven hetzelfde. Teasers, bumpers of banners, voor ieder platform is er een oplossing. Zo kan een campagne op elk platform maximaal rendement halen. Efficiënt werken doen wij graag bij zestien:negen.

Een verhaal, merk of product de wereld in helpen kan tegenwoordig niet meer zonder bewegend beeld.

Ieder project is anders, maar de middelen die wij uit een draaidag kunnen halen blijven hetzelfde. Teasers, bumpers of banners, voor ieder platform is er een oplossing. Zo kan een campagne op elk platform maximaal rendement halen. Efficiënt werken doen wij graag bij zestien:negen.

filmsdiewerken


wat maghet zijn?


01.   de film

Het hoofdingrediënt van een campagne. Denk aan een commercial, bedrijfsfilm, interview of productvideo, die vervolgens online wordt ingezet of op TV.

02.   teasers

Teasers zijn korte varianten van de film. Ze dienen ter ondersteuning van de campagne en ze zorgen er voor dat de doelgroep lekker gemaakt wordt. Teasers zijn in te zetten op ieder platform.

wat mag het zijn?


01.   de film

Het hoofdingrediënt van een campagne. Denk aan een commercial, bedrijfsfilm, interview of productvideo, die vervolgens online wordt ingezet of op TV.

02.   teasers

Teasers zijn korte varianten van de film. Ze dienen ter ondersteuning van de campagne en ze zorgen er voor dat de doelgroep lekker gemaakt wordt. Teasers zijn in te zetten op ieder platform.

03.   banners

Beelden uit de campagne kunnen ook ingezet worden voor banner advertenties. Op die manier helpen de beelden aan een maximaal bereik en vergroot het de zichtbaarheid voor een grotere groep.

04.   bumpers

Bumpers zijn kort en krachtig. Dankzij een sterke Call to Action kan een bumper veel traffic opleveren. Vaak zijn bumpers tussen de 5 en 10 seconden, bijvoorbeeld voorafgaand aan een video op YouTube.

05.   mobiel

Vierkant en liggend zijn formaten die steeds vaker langs komen. Vooral op sociale kanalen komt dat vaak beter uit en past het mooier in het geheel. Dit verstrekt de campagne en vergroot de mogelijkheden.

06.   socials

Dankzij de beelden die zijn geschoten is er meer dan genoeg materiaal om losse content te plaatsen op sociale kanalen. Denk aan geanimeerde gif’jes, stop-motion of cinemagraphs.

07.   fotografie

Ondanks dat bewegend beeld hét middel is voor een sterke campagne, kan fotografie veel extra’s bieden. Tijdens een draaidag kan er ruimte gemaakt worden voor fotografie om de campagne te versterken.

voor ieder projecteenformaat


06.   socials

Dankzij de beelden die zijn geschoten is er meer dan genoeg materiaal om losse content te plaatsen op sociale kanalen. Denk aan geanimeerde gif’jes, stop-motion of cinemagraphs.

07.   fotografie

Ondanks dat bewegend beeld hét middel is voor een sterke campagne, kan fotografie veel extra’s bieden. Tijdens een draaidag kan er ruimte gemaakt worden voor fotografie om de campagne te versterken.

voor ieder projecteen formaat